18 december

Varför? Varför? Varför? Varför? Varför? Varför?
Det spelar ingen roll hur många gånger man ställer den frågan till sig själv.
Det som har hänt har hänt. hur tråkigt det än är.
Jag som tyckte allt var så bra just nu.
Man hade blivit kompis igen med sin bästis och du och jag hade det bättre än någon sin.
Och så händer det här..... och allt är förstört.
Jag todde det skulle bli annorlunda nu. Att vi alltid skulle hålla ihop. Men Nej!
Det känns som du gör samma misstag om och om igen.



Nu vet jag inte vad jag ska göra, om jag ska förlåta eller stå på mig.
Du säger en sak men det känns som du menar en annan sak när du gör som du gör.
Om det ska funka mellan oss igen så måste du någ bevisa hur mycket ja betyder för mig.
Helst av allt vill jag ha det som förut. Men jag tror inte det går.
Man ska aldrig ta upp något gammlt till ytan, låt det bara ligge nere på botten så kanske allt försvinner.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: zk

nämen :( god jul på dig <3

2008-12-24 @ 17:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0