17 december

Idag var jag med teater gruppen och kollade på en utställning på kulturhuset.
Det var en utställning av spanska fotografer. Den var okej.. Inte mer!

Sedan gick jag och Johanna till Gina Tricot (Välkommen tillbaka i mitt liv Johanna) för att köpa en klänning till mig.
Vi hittade en fin.. och massor med fula :P

Sedan åkte jag hem för att ha avslutning på gymnastiken (UT-gruppen) och läsa boken Siddhartha som är dö-tråkig! Men den är äntligen klar!

Nu ska jag snart sova. Inget prat med Christoffer ikväll, tråkigt. Han är ute och firar Jennifer tillsammans med många andra.
Hade också gärna följt med. Men jag hade för mycket att göra så det gick inte. Det får bli nästa gång!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0