15 december

Idag hade jag matte prov. Det gick bättre än förra gången så jag hoppas jag år godkänt nu.
Fattar inte varför jag valde Matte C! Det är ju skita svårt. Hoppas verkligen att jag får Godkänt i kursen.
Om jag inte får det kommer jag börja gråta


Efter provet åkte jag till stan. Skulle titta på konsten på Rådmansgatans tunnelbane station.
Skit segt!
Tog i alla fall några bilder och sedan var det bara att åka hem och skriva om det man hade sätt.
Vilket visade sig vara lättare sagt än gjort. Blev i alla fall klar och nu är det skickat till läraren och jag hoppas det ha gått bra.


Just nu sitter jag hemma alldeles själv. Inte så roligt som det kansk låter.
Det är inget på tv och jag orkar inte börja med religions läxan.
Har haft så mycket läxor på sista tiden så det är skönt att bara slappna av också.
På fredag börjar jullovet, skönt. Då blir det en lång och skön ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0